8 Nisan 2014 Salı

Daldan Dala vol:2

*Vizeler basladi baslamasinada vize bi bize vize heralde.elalem sevgilisiyle guzel havanin tadini cikarsin ben hem vize hem karmasik kafayla depresyon part
*Eskisinden bu aralar haber yok ama sinava girmis tekrardan benim okudugum sehri yazip gelecekmis
*Bilmiyorum ama sevgiliyle aramiz cok kotu ben istemeden ondan mi cikariyorum yoksa o bilerek mi yapiyo bilmiyorum ama baya kotuyuz.
*Cuma gunu evime gidiyorum annemi bi cok ozledim ki anlatamam.
*Hic biseycik yapasim yok yataktan cikasim hele hic yok ama mecbur vize haftasi.
*Ha bide huzur istiyorum bu aralar
*Simdi istedigim tek sey; ormanlik alana bakan bir evde tek basima olmak dışarı da insanin icini titretecek kadar soguk bir hava olacak ama iceride soba yanacak cat cat sesi gelecek üstünde bir caydanlik olacak cay hep taze kalacak.kapkalin bir battaniyem olacak cekicem kafama kadar turk film i izliycem neseli aglamali fark etmez.suanki zamandan suanki asklardan insanlardan ayri olan zamanin parcasi olmak istedim tamda istedigim yer orasi suan.telefonda olmasin mesaj atmasin kimse aramasinda ama internetim olsun o olsun yani bide bol bol cikilata olsun evet ruh halimiz bunalım.
*Su bir kac gunun en guzel dilimi agac dikme etkinligiydi heyhat artik bir dikili agacim var yani öhömm adida minnak agac :)
*sizi seviyo ben cok ♥

12 yorum:

  1. başarılar diliyorum çikolatam ve ben de sunum hazırladım bir ders için konu olarak 'çikolata ve mutluluk' u seçtim aklıma sen geldin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa seni yerim muamutlu oldum sana da basarilar bebegim :)

      Sil
    2. teşekkürler canım güzel bir sunum oldu :)

      Sil
  2. yine sınavlar yaaa...
    çok iyi geçsin tmm mı baaaak...

    YanıtlaSil
  3. Bende evemi gitsem napsam anne diyince içim bir hoş oldu :))

    Ağaç dikmek çok çok eğlencelii bende babamla dikerdim kiraz ağacı erik ağacı armut ağacım bile var :)))

    YanıtlaSil
  4. o huzur çabucak gelsin sana, vizelerde başarılar,
    ağaç dikmek ne hoş, faydalı :)

    YanıtlaSil
  5. Dana kolaylıklar diliyorum, hemencecik geçer başarıyla biter umarım :)

    YanıtlaSil