11 Nisan 2014 Cuma

Mimmmm:) Veee yolculuklukkk:D

Sevsevgiliii SADE VE DERİN beni mimlemiş işte mimimizz:)

Twitter, facebook, tumblr gibi tüm sosyal medya kapansa… Son sözlerimiz/tavrımız ne olur?” 

Şimdikkk Facebook zaten kullanmıyorum ama kapatılsada olur diyemiyciiiyiiim çünkü insan kesmeye bayılıyorum kim nerde kimle napmış cart curtt:) arkideşlerimin hesaplarından bide gizli eski bir sahte hesaptan :D 
Twitter kapanırsa üzülürüm ki üzülmüştümde öyle hep tweet atan biri değilim ama durmadan girerim twittera ki bence yararlıda insanlar bazı şeylerin bilincine girebiliyor.İnsanlara göstermelikte olsa yayılıyor bazı gerçekler neyse vesselam kapanmasın.
İnstagramada üzülürüm bak kapanmasın lan ama anneme kapandı diye bilirim bak bu güzel fikirr:D
You tube kesinlikle kapanmamalı yani bir çikilata neyse bir sıcak ev neyse bir kolalı jelibon neyse you tube da o lan:D
Blog ay sakın ha işte ozaman kırarım ağızlarını yüzlerini blog kapanmamalı sakınlıklaaaa:(
Mimlediklerimm:
Maviye iz süren-elsa-Rapunzeliçe-Aşkın bedenlenmiş hali-sonsuz-insan yavrusu-ahu kader-bana dair-muzurella-hayattan payetler ve okuyan herkesss:)
NOTTT: Bugün evime gidiyorummm ve saatler sonra memleketim için yola çıkcam annemide hepiniz için kocaman öpücem yaşasın vize sonrası 1 haftalık anne baba tatiliiii:D

11 yorum:

  1. Mim icin cok tesekkür ederim bir tanem ama ben bu mimi yaptim. Bu arada yaziyi bu kadar cok kücültmesen. Okunmuyor :(

    YanıtlaSil
  2. çikolatam çok teşekkür ediyorum yaparım ne kısa zamanda :)
    yaşasın tatil, git kafanı dinle biraz, öptüm çok :)

    YanıtlaSil
  3. Bu soruları bi yerden hatırlıyorum sankiii :)
    bu arada hayırlı yolculuklar , bir yere gidiyorsun sanırım

    YanıtlaSil
  4. canım mimlemişsin teşekkür ederim en kısa zamanda umarım yanıtlayabilirim:)

    YanıtlaSil
  5. Dört kez mimlendim kesinlikle yapmalıyım. Ama ne vakit :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ediyorum canım, yapacağım ama kim bilir ne zaman.
    :)
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil